مطالب مرتبط:
راه اندازی رشته های دکتری و ارشد مشاوره مامایی در گیلان
گیلان| استقبالی باشکوه از جنس دلتنگی در دیار باران
ثبت تصاویر زیبای حیات وحش گیلان + فیلم
نمایشگاه خط مهر در آستانه اشرفیه - استان گیلان
ورود به کدام اماکن ورزشی در گیلان رایگان اعلام شد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 22:002024-05-18پزشكي

راه اندازی فلوشیپ نازایی و دکترای مامایی در گیلان


رییس علوم پزشکی گیلان، از راه اندازی فلوشیپ نازایی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: به زودی دکترای مامایی در گیلان راه اندازی می شود.

- ایسنا/گیلان رییس علوم پزشکی گیلان، از راه اندازی فلوشیپ نازایی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: به زودی دکترای مامایی در گیلان راه اندازی می شود.

دکتر محمدتقی آشوبی امروز، 29 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به وضعیت بحرانی جمعیت در استان گیلان، اظهار کرد: گیلان هم با رشد منفی جمعیت مواجه است و هم سالمندترین استان کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه با اجرای قانون جوانی جمعیت روند فرزند کمتر؛ زندگی بهتر تا حدودی متوقف شده است، افزود: اگر این روند ادامه پیدا می کرد، با سقوط جمعیتی شدیدتری مواجه بودیم؛ البته با همکاری دستگاه های اجرایی و در راس آن ها استاندار گیلان، توانستیم از سرعت رشد منفی جمعیت از سال 1400 تاکنون بکاهیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به کاهش شیب رشد منفی جمعیت استان طی دو سال اخیر، اضافه کرد: تا 10 سال آینده با سونامی سالمندی مواجه خواهیم شد؛ این در حالی است که روند سالمندی در دنیا طی 100 سال اتفاق افتاده، اما این روند در ایران خیلی کمتر بوده است.


برچسب ها: علوم پزشکی گیلان - گیلان - دانشگاه علوم پزشکی گیلان - راه اندازی - علوم پزشکی - دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی فلوشیپ نازایی و دکترای مامایی در گیلان

راه اندازی فلوشیپ نازایی و دکترای مامایی در گیلان